Lediga jobb Adecco Sweden AB i Ystad

Se alla lediga jobb från Adecco Sweden AB i Ystad. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Ystad som finns inom det yrket.

Fastighetsstrateg till Ystads Kommun

Har du erfarenhet av att kvalitetssäkra arbetsprocesser för lokalförsörjning och utveckling för ett effektivt fastighetsägande. Trivs du i en strategisk roll där du får arbeta med långsiktig planering och samordning? Har du dessutom erfarenhet av offentlig verksamhet och som beställarombud för fastighetsägare. Då kan du vara Ystads Kommuns nya Fastighetsstrateg! Om jobbet Som Fastighetsstrateg får du en central roll i Ystads kommuns arbete med lokalförsör... Visa mer
Har du erfarenhet av att kvalitetssäkra arbetsprocesser för lokalförsörjning och utveckling för ett effektivt fastighetsägande. Trivs du i en strategisk roll där du får arbeta med långsiktig planering och samordning? Har du dessutom erfarenhet av offentlig verksamhet och som beställarombud för fastighetsägare. Då kan du vara Ystads Kommuns nya Fastighetsstrateg!

Om jobbet
Som Fastighetsstrateg får du en central roll i Ystads kommuns arbete med lokalförsörjning. Du kommer att vara beställarombud och fungera som en stödfunktion för kommunstyrelsen i rollen som fastighetsägare. Rollen är självständig och du kommer att ha stora möjligheter att själv forma tjänsten.
Ditt huvudsakliga uppdrag är att kvalitetssäkra arbetsprocesser för lokalförsörjning och utveckling för ett effektivt fastighetsägande.
Du tar fram, analyserar och presenterar beslutsunderlag kopplat till lokalförsörjning och fastighetsinvesteringar för kommunens ledning, tjänstepersoner och förtroendevalda.
Du kommer även att starta upp och leda arbetet i en kommunövergripande lokalgrupp, där ditt uppdrag är att analysera samordna alla förvaltningars lokal -och bostadsbehov. Du driver arbetet med kommunens strategiska lokalförsörjningsplan samt upprättar och förmedlar kommunens fastighetsstrategi.  

I rollen ingår att:
•    I nära samarbete med kommunens controller föra löpande ekonomisk uppföljning samt säkerställa arbetet i fastighetsinvesteringsprocessen och investeringsplaneringen. 
•    Säkerställa en tydlig gränsdragning mellan fastighetsägare, fastighetsförvaltare och hyresgäster.
•    Arbeta strategiskt med markförvärv för att säkerställa kommunens framtida behov av samhällsservice och exploatering. 
•    Kvalitetssäkra så avtal, riktlinjer och strategier finns och följs på en strategisk nivå utifrån fastighetsägarens det vill säga kommunstyrelsens krav.
 

Som fastighetsstrateg rapporterar du till ekonomichefen, men du kommer även att redovisa och presentera underlag till bland annat ekonomicontroller, kommunstyrelse, kommunala förvaltningar samt till fastighetsbolaget VD och fastighetschef.

Om dig
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ett relevant område och flerårig erfarenhet av strategiskt arbete inom fastighetsförvaltning, fastighetsrätt eller lokalförsörjning. Du har god kunskap om offentlig upphandling, avtalsjuridik och förstår hur en politiskt styrd organisation fungerar.

För att lyckas i rollen behöver du vara:
•    En trygg och samarbetsinriktad processledare med en analytisk och strategisk förmåga.
•    Kommunikativ och van vid att presentera beslutsunderlag, både muntligt och skriftligt.
•    Strukturerad och lösningsorienterad, med förmåga att driva frågor framåt och samordna flera intressenter.
 

Meriterande är om du har arbetat med kommunala fastigheter och lokalförsörjning. Tjänsten kräver B-körkort samt god digital kompetens.

Om Ystads Kommun
Ystads kommun har cirka 2900 engagerade medarbetare som tillsammans skapar en bättre vardag för invånare, företag och besökare. Kommunledningsförvaltningen stöttar kommunstyrelsen i att leda och samordna kommunala verksamheter.
Från januari 2025 kommer Kommunstyrelsen att ta över rollen som fastighetsägare, vilket innebär att kommunen behöver en strategisk nyckelperson för att säkerställa en långsiktigt hållbar och effektiv fastighetsförvaltning.

Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Arbete på distans är möjligt när verksamheten tillåter och i överenskommelse med närmast chef. Alla medarbetare i Ystads kommun ska erbjudas förutsättningar till en god hälsa, därför arbetar vi aktivt med vår arbetsmiljö. Vi erbjuder friskvård och en rökfri arbetstid. 

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Ystads Kommun med Adecco. Sista ansökningsdag är 2025-03-02 Ansök redan idag då vi tillämpar löpande urval i rekryteringen.
Har du frågor om rekryteringsprocessen? Välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Carina Falck på [email protected] eller telefon 0736-847245.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Besiktningstekniker/Uthyrning till Ystadbostäder

Ansök    Sep 11    Adecco Sweden AB    Fastighetsförvaltare
Är du en självgående och beslutsam person med stark förmåga att samarbeta och bidra till gemensamma mål? Vi söker dig som brinner för uthyrning och besiktning, har hög social kompetens, och vill utvecklas i en miljö där initiativ och miljömedvetenhet värdesätts. Om du är lösningsorienterad och gillar att skapa struktur och ordning, då är detta ett jobb för dig! Om tjänsten Vi söker en Besiktningstekniker/Uthyrning med starka personliga egenskaper för att ... Visa mer
Är du en självgående och beslutsam person med stark förmåga att samarbeta och bidra till gemensamma mål? Vi söker dig som brinner för uthyrning och besiktning, har hög social kompetens, och vill utvecklas i en miljö där initiativ och miljömedvetenhet värdesätts. Om du är lösningsorienterad och gillar att skapa struktur och ordning, då är detta ett jobb för dig!

Om tjänsten
Vi söker en Besiktningstekniker/Uthyrning med starka personliga egenskaper för att stärka vår förvaltningsavdelning. Rollen innebär att arbeta huvudsakligen med besiktningar, vilket utgör cirka 80% av arbetsuppgifterna. Detta inkluderar avflyttningsbesiktningar, statusbesiktningar, badrumsbesiktningar och entreprenadbesiktningar. Du kommer ha eget budgetansvar för lägenhetsunderhåll och upprätthålla goda hyresgästkontakter samt hantera underhåll och reparationer enligt våra ramavtal. Erfarenhet av fastighetsprogram, gärna Vitec, och goda administrativa färdigheter är ett krav. Din förmåga att förbättra och utveckla företagets rutiner värdesätts högt.

Resterande tid, cirka 20%, ägnas åt uthyrningsrelaterade uppgifter som hantering av uppsägningar av lägenheter, förråd och parkering, samt nyckelhantering och kontraktsskrivning. Du kommer också att ta emot och behandla bytesansökningar, ha telefontid för hyresgäster och hålla i lägenhetsvisningar.

Placeringsort: Ystad
Start: Snarast

Om dig
Vi söker en noggrann och strukturerad person som kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du bör vara affärsinriktad, initiativrik och våga utmana normer för att driva verksamheten framåt. Att vara lösningsorienterad och nytänkande är viktigt för att hitta innovativa lösningar på problem.

Vi värdesätter även miljömedvetenhet och engagemang i hållbarhetsarbete. Som en öppen, kommunikativ och hjälpsam teamplayer blir du en viktig del av vårt team. Om du är intresserad av att bidra till vår framgång och utveckling, ser vi fram emot din ansökan!

Vi förväntar oss att du har en gymnasieutbildning inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är också viktigt att du har minst 2–3 års erfarenhet från liknande uppdrag inom uthyrning och besiktning.
Du bör kunna samarbeta och bidra till gemensamma mål, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt och fatta beslut inom ditt ansvarsområde. God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska är en förutsättning för att kunna utföra arbetet effektivt. Dessutom krävs det att du har en teknisk förståelse för bygg och fastighet. Att inneha körkort B är också en nödvändighet för att kunna förflytta dig i tjänsten.

Om oss
AB Ystadbostäder är en ledande aktör inom fastighetsförvaltning och strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra hyresgäster. Vi söker en engagerad och erfaren Besiktningstekniker/Uthyrning som vill vara en del av vårt dedikerade team inom förvaltningen.

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar AB Ystadbostäder med Adecco. För frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult:

Annika Nessvold, [email protected] eller 0736 84 11 63.
Ansök så snart som möjligt då urval kan ske löpande, sista ansökan är 2 augusti.

För frågor om registrering, vänligen kontakta supporten via [email protected].
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Områdeschef till Samhall i Sydöstra Skåne

Ansök    Dec 8    Adecco Sweden AB    Teamledare
Om tjänsten Samhall söker ytterligare en områdeschef med Sydöstra skåne som områden. Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete. Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Ditt viktigaste mål är att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall. I coachningen ingår att moti... Visa mer
Om tjänsten

Samhall söker ytterligare en områdeschef med Sydöstra skåne som områden. Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete. Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Ditt viktigaste mål är att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall. I coachningen ingår att motivera medarbetare, kontakta företag för rekryteringssamarbeten och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning.
I kundansvaret förväntas du utveckla samarbeten med befintliga kunder och säkerställa en god leverans. Beroende på uppdragens karaktär och storlek ansvarar du som områdeschef antingen för ett eller flera uppdrag. Du arbetar i ett team av arbetsledare och driftledare för att tillsammans bidra till distriktets måluppfyllelse. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö och nöjd kund. Som områdeschef har du sydöstra Skåne som arbetsområde och har möjlighet att utgå från Samhalls Kontor i Ystad eller Simrishamn.

I din roll som Områdeschef kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvar för medarbetare, kundrelationer och daglig styrning
• Motivera, coacha och utveckla medarbetare
• Utveckla och stärka medarbetarnas yrkeskompetens, arbetskapacitet och anställningsbarhet
• Bygga starka kundrelation, driva affärsmässig tillväxt och säkerställa en positiv kundupplevelse

Tjänsten som Områdeschef är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad i Ystad eller Simrishamn och arbetstiderna är måndag-fredag 07:00-16:00.

Om dig
Vi söker en engagerad ledare med passion för ledarskap och en stark tro på människors potential att utvecklas. Vi ser att du kommer från en tidigare ledarroll inom en operativ verksamhet med erfarenhet av både drift, personal och kundrelationer. Kanske har du varit arbetsledare inom lokalvård, tillverkning eller processindustrin och är redo för din nästa utmaning?

Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du besitter en förmåga att prioritera, strukturera och anpassa ditt arbete utefter verksamhetens behov. Vidare ser vi att du är kundorienterad och vet att nöjda kunder skapas genom bra leverans och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag. Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt samtidigt som du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt.

Viktigt för tjänsten är:

• Gärna tidigare ledarskap erfarenhet från tillverkningsindustrin eller inom lokalvård och FM-tjänster
• God vana att använda digitala verktyg och system
• B-körkort
• Flytande svenska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Fackliga Kontakter

Henrik Lindstedt från Unionen, - 0721413321
Inga Löfgren Ledarna – 0705–138570
Helene Ekdahl SACO, 0722–056676

Om Samhall
På Samhall arbetar vi dagligen med att bryta utanförskap, stärka självkänslan hos medarbetare och bidra till en mer inkluderande arbetsmarknad. Genom att utveckla sin arbetsförmåga i våra kunduppdrag kan personer med funktionsnedsättning öka sina möjligheter till arbete på den reguljära arbetsmarknaden och genom åren har över 200 000 personer inom vårt arbetsmarknadspolitiska uppdrag fått jobb inom och genom Samhall. Läs mer om samhall på: https://samhall.se/ 

Ett arbete är så mycket mer än en försörjning, därför är Samhalls verksamhet så viktig både för individen och samhället i stort.

Kom och gör skillnad!

Kontaktuppgifter

Rekryteringsprocessen är ett samarbete mellan Samhall och Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Rahma Mallek tel.0736-84 78 58 eller [email protected] 
Har du frågor angående registrering, var god kontakta support via [email protected] 

Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Områdeschef, ledare, drift, kund, personal ansvar, coaching, Industri, utveckling, Samhall, Ystad, Simrishamn, Samhall, Skåne, Adecco Visa mindre

Områdeschef till Samhall i Sydöstra Skåne

Ansök    Sep 22    Adecco Sweden AB    Teamledare
Om tjänsten Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete. Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Ditt viktigaste mål är att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall. I coachningen ingår att motivera medarbetare, kontakta företag för rekryteringssamarbeten och skapa fö... Visa mer
Om tjänsten
Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete. Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Ditt viktigaste mål är att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall. I coachningen ingår att motivera medarbetare, kontakta företag för rekryteringssamarbeten och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning.
I kundansvaret förväntas du utveckla samarbeten med befintliga kunder och säkerställa en god leverans. Beroende på uppdragens karaktär och storlek ansvarar du som områdeschef antingen för ett eller flera uppdrag. Du arbetar i ett team av arbetsledare och driftledare för att tillsammans bidra till distriktets måluppfyllelse. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö och nöjd kund. Som områdeschef kommer du ansvara över sydöstra Skåne som område och har möjlighet att utgå från Samhalls Kontor i Ystad eller Simrishamn.

I din roll som Områdeschef kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ansvar för medarbetare, kundrelationer och daglig styrning
• Motivera, coacha och utveckla medarbetare
• Utveckla och stärka medarbetarnas yrkeskompetens, arbetskapacitet och anställningsbarhet
• Bygga starka kundrelation, driva affärsmässig tillväxt och säkerställa en positiv kundupplevelse

Tjänsten som Områdeschef är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad i Ystad eller Simrishamn och arbetstiderna är måndag-fredag 07:00-16:00.

Om dig
Vi söker en engagerad ledare med passion för ledarskap och en stark tro på människors potential att utvecklas. Vi ser att du kommer från en tidigare ledarroll inom en operativ verksamhet med erfarenhet av både drift, personal och kundrelationer. Kanske har du varit arbetsledare inom lokalvård, tillverkning eller processindustrin och är redo för din nästa utmaning?

Som person är du uppmärksam, pålitlig och engagerad. Du besitter en förmåga att prioritera, strukturera och anpassa ditt arbete utefter verksamhetens behov. Vidare ser vi att du är kundorienterad och vet att nöjda kunder skapas genom bra leverans och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag. Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål och resultatinriktat synsätt samtidigt som du är en teamarbetare som samspelar med andra med fokus på distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt.

Viktigt för tjänsten är:

• Gärna tidigare ledarskap erfarenhet från tillverkningsindustrin eller inom lokalvård och FM-tjänster
• God vana att använda digitala verktyg och system
• B-körkort
• Flytande svenska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Fackliga Kontakter

Henrik Lindstedt från Unionen, - 0721413321
Inga Löfgren Ledarna – 0705–138570
Helene Ekdahl SACO, 0722–056676

Om Samhall
På Samhall arbetar vi dagligen med att bryta utanförskap, stärka självkänslan hos medarbetare och bidra till en mer inkluderande arbetsmarknad. Genom att utveckla sin arbetsförmåga i våra kunduppdrag kan personer med funktionsnedsättning öka sina möjligheter till arbete på den reguljära arbetsmarknaden och genom åren har över 200 000 personer inom vårt arbetsmarknadspolitiska uppdrag fått jobb inom och genom Samhall. Läs mer om samhall på: https://samhall.se/ 

Ett arbete är så mycket mer än en försörjning, därför är Samhalls verksamhet så viktig både för individen och samhället i stort.

Kom och gör skillnad!

Kontaktuppgifter

Rekryteringsprocessen är ett samarbete mellan Samhall och Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Rahma Mallek tel.0736-84 78 58 eller [email protected] 
Har du frågor angående registrering, var god kontakta support via [email protected] 

Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Områdeschef, ledare, drift, kund, personal ansvar, coaching, Industri, utveckling, Samhall, Ystad, Simrishamn, Samhall, Skåne, Adecco Visa mindre

Besiktningstekniker/Uthyrning till Ystadbostäder

Ansök    Jun 13    Adecco Sweden AB    Fastighetsförvaltare
Är du en självgående och beslutsam person med stark förmåga att samarbeta och bidra till gemensamma mål? Vi söker dig som brinner för uthyrning och besiktning, har hög social kompetens, och vill utvecklas i en miljö där initiativ och miljömedvetenhet värdesätts. Om du är lösningsorienterad och gillar att skapa struktur och ordning, då är detta ett jobb för dig! Om tjänsten Vi söker en Besiktningstekniker/Uthyrning med starka personliga egenskaper för att ... Visa mer
Är du en självgående och beslutsam person med stark förmåga att samarbeta och bidra till gemensamma mål? Vi söker dig som brinner för uthyrning och besiktning, har hög social kompetens, och vill utvecklas i en miljö där initiativ och miljömedvetenhet värdesätts. Om du är lösningsorienterad och gillar att skapa struktur och ordning, då är detta ett jobb för dig!

Om tjänsten
Vi söker en Besiktningstekniker/Uthyrning med starka personliga egenskaper för att stärka vår förvaltningsavdelning. Rollen innebär att arbeta huvudsakligen med besiktningar, vilket utgör cirka 80% av arbetsuppgifterna. Detta inkluderar avflyttningsbesiktningar, statusbesiktningar, badrumsbesiktningar och entreprenadbesiktningar. Du kommer ha eget budgetansvar för lägenhetsunderhåll och upprätthålla goda hyresgästkontakter samt hantera underhåll och reparationer enligt våra ramavtal. Erfarenhet av fastighetsprogram, gärna Vitec, och goda administrativa färdigheter är ett krav. Din förmåga att förbättra och utveckla företagets rutiner värdesätts högt.

Resterande tid, cirka 20%, ägnas åt uthyrningsrelaterade uppgifter som hantering av uppsägningar av lägenheter, förråd och parkering, samt nyckelhantering och kontraktsskrivning. Du kommer också att ta emot och behandla bytesansökningar, ha telefontid för hyresgäster och hålla i lägenhetsvisningar.

Placeringsort: Ystad
Start: Snarast

Om dig
Vi söker en noggrann och strukturerad person som kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du bör vara affärsinriktad, initiativrik och våga utmana normer för att driva verksamheten framåt. Att vara lösningsorienterad och nytänkande är viktigt för att hitta innovativa lösningar på problem.

Vi värdesätter även miljömedvetenhet och engagemang i hållbarhetsarbete. Som en öppen, kommunikativ och hjälpsam teamplayer blir du en viktig del av vårt team. Om du är intresserad av att bidra till vår framgång och utveckling, ser vi fram emot din ansökan!

Vi förväntar oss att du har en gymnasieutbildning inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är också viktigt att du har minst 2–3 års erfarenhet från liknande uppdrag inom uthyrning och besiktning.
Du bör kunna samarbeta och bidra till gemensamma mål, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt och fatta beslut inom ditt ansvarsområde. God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska är en förutsättning för att kunna utföra arbetet effektivt. Dessutom krävs det att du har en teknisk förståelse för bygg och fastighet. Att inneha körkort B är också en nödvändighet för att kunna förflytta dig i tjänsten.

Om oss
AB Ystadbostäder är en ledande aktör inom fastighetsförvaltning och strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra hyresgäster. Vi söker en engagerad och erfaren Besiktningstekniker/Uthyrning som vill vara en del av vårt dedikerade team inom förvaltningen.

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar AB Ystadbostäder med Adecco. För frågor angående tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult:

Annika Nessvold, [email protected] eller 0736 84 11 63.
Ansök så snart som möjligt då urval kan ske löpande, sista ansökan är 2 augusti.

För frågor om registrering, vänligen kontakta supporten via [email protected].
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Arbetsledare till Samhall Ystad

Ansök    Sep 15    Adecco Sweden AB    Teamledare
Om tjänsten Som Arbetsledare på Samhall ansvarar du för att driva kund och driftsfrågor i linje med Samhalls uppdrag. Du säkerställer att leverans till kund sker enligt avtal och har operativ personalledning på uppdraget. Du arbetar i team med andra för att bidra till distriktets måluppfyllelse och lönsamhet. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö. Du är med och utvec... Visa mer
Om tjänsten

Som Arbetsledare på Samhall ansvarar du för att driva kund och driftsfrågor i linje med Samhalls uppdrag. Du säkerställer att leverans till kund sker enligt avtal och har operativ personalledning på uppdraget. Du arbetar i team med andra för att bidra till distriktets måluppfyllelse och lönsamhet. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö. Du är med och utvecklar kundrelationer, skapar affärstillväxt och säkerställer nöjda kunder. Tjänsten är i huvudsak operativ med stort kundfokus.

I din roll som Arbetsledare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ledning av operativ drift med fokus på personal och kunder
• Motivera, coacha och utveckla medarbetare
• Säkerställa en effektiv och lönsam drift enligt avtal och ekonomiska nyckeltal
• Hantera leverans- och driftsfrågor
• Skapa struktur och planering för att optimera ditt arbete som arbetsledare
• Utveckla starka kundrelationer, driva affärstillväxt och säkerställa hög kundnöjdhet.

Tjänsten som Arbetsledare är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning alternativ erfarenhet som bedöms likvärdiga. Vidare ser vi att du har erfarenhet av att framgångsrikt leda operativ drift med fokus på personal och kunder, helst inom lokalvård och städbranschen. Ditt tidigare arbete bör ha inkluderat framgångsrika insatser inom sälj- och kundrelationer.

Som person bör du vara öppen och skicklig i att bygga starka relationer. En positiv attityd, och tron på människors förmåga att utvecklas är viktiga egenskaper. Som ledare är du självständig, resultatinriktad, och samarbetar väl med andra för att främja distriktets och marknadsområdets utveckling. Du trivs med att skapa och underhålla relationer, både internt och externt. Du är lyhörd och har förmågan att anpassa dig till kundens behov och olika situationer.

Viktigt för tjänsten är:

• Lägst gymnasial utbildning eller motsvarande kompetenser
• Tidigare erfarenhet av att leda operativ drift med personal och kunder
• Tidigare framgångsrik erfarenhet av sälj- och kundrelationer
• Goda datakunskaper
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
• Mycket meriterande med erfarenhet och kunskap inom lokalvård och SRY

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Fackligakontakter

Henrik Lindstedt från Unionen, - 0721413321
Inga Löfgren Ledarna – 0705–138570
Helene Ekdahl SACO, 0722–056676

Om Samhall
På Samhall arbetar vi dagligen med att bryta utanförskap, stärka självkänslan hos medarbetare och bidra till en mer inkluderande arbetsmarknad. Genom att utveckla sin arbetsförmåga i våra kunduppdrag kan personer med funktionsnedsättning öka sina möjligheter till arbete på den reguljära arbetsmarknaden och genom åren har över 200 000 personer inom vårt arbetsmarknadspolitiska uppdrag fått jobb inom och genom Samhall.

Ett arbete är så mycket mer än en försörjning, därför är Samhalls verksamhet så viktig både för individen och samhället i stort. Läs mer om samhall på: https://samhall.se/ 

Kom och gör skillnad!

Kontaktuppgifter
Rekryteringsprocessen är ett samarbete mellan Samhall och Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Rahma Mallek tel.0736-84 78 58 eller [email protected] 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] 

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Driftspecialist, arbetsledare, operativ, Samhall, Adecco, samhällsnytta, Ystad, Produktionsledare, driftansvar, Arbetsledare, Malmö, Skåne Visa mindre

Sommarjobb i Trelleborg

Är du ute efter ett jobb i sommar och vill testa på att arbeta inom produktion? Detta är den perfekta tjänsten för dig som vill göra något nytt eller utöka dina erfarenheter! Om tjänsten Nu söker vi dig som är sugen på att jobba i sommar. Som person är du driven, nyfiken och initiativtagande. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du kommer att hjälpa till i vår kunds produktion. Arbetsuppgifterna kommer att variera och kan röra sig om allt ifrån lagerarbete,... Visa mer
Är du ute efter ett jobb i sommar och vill testa på att arbeta inom produktion? Detta är den perfekta tjänsten för dig som vill göra något nytt eller utöka dina erfarenheter!

Om tjänsten
Nu söker vi dig som är sugen på att jobba i sommar. Som person är du driven, nyfiken och initiativtagande. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du kommer att hjälpa till i vår kunds produktion. Arbetsuppgifterna kommer att variera och kan röra sig om allt ifrån lagerarbete, operatörsarbete och enklare maskinhantering.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start v.22 eller v.23 och pågår till och med v.30 med placering i Trelleborg. Arbetstiderna är förlagda i 2-skift så du arbetar varannan vecka förmiddag och varannan vecka eftermiddag.

Viktigt för tjänsten är:
- Svenska i tal och skrift
- Grundläggande engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Julia Olander via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Industrimedarbetare, Industri, Lager, Lagerarbete, Operatör, Sommar, Sommarjobb, Trelleborg, Vellinge, Höllviken, Anderslöv, Ystad, Adecco Visa mindre

Area Sales Manager till Anolytech Norden AB

Ansök    Feb 22    Adecco Sweden AB    Utesäljare
Vill du ta vara med på en expansionsresa tillsammans med ett företag som bidrar till en bättre miljö? Är du driven och har erfarenhet av uppsökande försäljning? Då har Anolytech tjänsten för dig! Om tjänsten Anolytech är ett företag med enorm potential som är på väg in i flera spännande branscher med sin innovativa miljövänliga produkt. De är mitt inne i en expansionsfas och därmed söker de nu en Area Sales Manager som utgår från deras kontor i Ystad, men... Visa mer
Vill du ta vara med på en expansionsresa tillsammans med ett företag som bidrar till en bättre miljö? Är du driven och har erfarenhet av uppsökande försäljning? Då har Anolytech tjänsten för dig!

Om tjänsten
Anolytech är ett företag med enorm potential som är på väg in i flera spännande branscher med sin innovativa miljövänliga produkt. De är mitt inne i en expansionsfas och därmed söker de nu en Area Sales Manager som utgår från deras kontor i Ystad, men bearbetar och reser över hela Sverige tillsammans med sina framtida drivna kollegor.

Här kommer du självständigt arbeta med hela försäljningscykeln, från prospektering till avslut. I rollen säljer du miljövänlig desinfektionsteknik och du kommer att framför allt hjälpa fastighetsbranschen, från sjukhus till kommuner, till bostadsfastigheter och äldreboenden.

Här finns det stor potential för den framtida karriären och möjligheten att vara med från ett tidigt skede av Anolytechs expansionsresa.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av:

• Identifiera behov hos nya kunder och föreslå kundanpassade lösningar
• Självständigt boka möten och spontanbesöka potentiella kunder
• Skapa goda och långsiktiga kundrelationer inom fastighetsbranschen

Tjänsten är en direktrekrytering till Anolytech Norden AB med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med nykundsförsäljning och drivs av att aktivt uppsöka nya kunder. För att lyckas i rollen behöver du tidigare arbetat i en självständig säljroll med stort eget ansvar i att driva försäljningen framåt. Om du tidigare har haft möjligheten att sälja mot fastighetsbranschen eller på annat sätt skapat dig ett stort nätverk inom branschen är detta meriterande. Du har en hög digital mognad och talar svenska och engelska obehindrat.

Som person har du ett stort eget driv, är resultatorienterad och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Genom ett affärsmässigt förhållningssätt har du således en förmåga att agera med företagets bästa i ständigt fokus. Vidare innebär tjänsten många kontaktytor där din goda kommunikativa förmåga kommer väl till pass.

Du behöver ha en viss teknisk förståelse samt en nyfikenhet som gör att du är villig att lära dig om Anolytechs lösning. Vi vill jobba med dig som brinner för att göra det svåra enkelt och är lyhörd för att kunna anpassa och förstå kunden behov. Genom ett inspirerande och engagerat sätt lyckas du involvera kunder och skapa intresse för miljö och hållbarhet.

Om Anolytech Norden AB
Anolytech är med och skapar ett hållbart samhälle. Miljövänlig desinfektion bidrar till bättre hälsa för både människor och djur vilket i sin tur hjälper till att bidra till ett sundare samhälle. Genom att tillhandahålla en effektiv och miljövänlig desinfektionsteknik hjälper Anolytech sina kunder att bekämpa bakterier och andra skadliga mikroorganismer, samtidigt som systemet bidrar till de globala målen i Agenda 2030. Anolytech levererar idag desinfektionslösningar till lantbruk, industri, livsmedelsindustri, hotell och fastigheter samt offentlig sektor och i Sverige och Europa.

Läs mer om Anolytech på https://anolytech.se/

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Anolytech med Adecco. Rekryteringsprocessen i sin helhet består av inledande personlighets- och problemlösningstester och sedan intervjuer med Adecco och Anolytech. Vi kallar till dessa intervjuer löpande varför vi gärna ser att du ansöker så snart som möjligt.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Cecilia Danlarén på [email protected] alternativt via Adecco 010 – 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. #LI-Onsite

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Säljare, Adecco, Anolytech, Account Manager, Area Sales Manager, Anolytech Norden AB, Territory Sales Manager, Ystad, Malmö, Lund, Helsingborg, Resande säljare, Prospecting, Nykundsförsälning, Visa mindre

HR-konsult till spännande företag i Tomelilla

Om tjänsten Just nu söker vår kund en HR-konsult. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av att ge support gällande olika avtal ex för anställning med hjälp av mallar, uppdatera och säkerställa hög kvalitet för olika nivåer av HR-data och olika HR-system. Personaladministration, supportera anställda i olika frågor kring HR-administration samt att supportera HR-organisationen inom andra områden. I din roll som HR-konsult kommer du även att driva di... Visa mer
Om tjänsten

Just nu söker vår kund en HR-konsult. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av att ge support gällande olika avtal ex för anställning med hjälp av mallar, uppdatera och säkerställa hög kvalitet för olika nivåer av HR-data och olika HR-system. Personaladministration, supportera anställda i olika frågor kring HR-administration samt att supportera HR-organisationen inom andra områden. I din roll som HR-konsult kommer du även att driva dina egna rekryteringsprocesser från star till mål. Du onboardar och utbildar ny personal samtidigt som du arbetar proaktivt med planering av utbildningar. En bred och omväxlande roll för dig som vill växa i din yrkesroll.

I din roll som HR-konsult kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat innebära:

- Rekrytering
- HR-administration
- Utbildningar
- Introduktion och onboarding av nya kollegor

Tjänsten som HR-konsult är ett konsultuppdrag med start omgående.

Om dig

Vi söker dig som har en utbildning inom HR eller annat närliggande område. Du har tidigare erfarenhet av brett HR-arbete och är van vid att arbeta i en internationell miljö där förändringar sker snabbt och arbetstempot är högt. Du är en van administratör med driv, handlingskraft och en stark tilltro till din egen förmåga samtidigt som du har stor integritet och är van vid att hantera konfidentiell information.

Vidare ser vi att du trivs i en flexibel roll där den ena arbetsdagen aldrig är den andra lik. Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Den breda rollen kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. Med ditt helikopterperspektiv skapar du med lätthet den ordning som krävs för ett effektivt arbete. Du verkar i en dynamisk organisation och är därför en person som gärna hugger i där det behövs, både högt och lågt. En god stämning och gemenskap är viktigt på denna arbetsplats, du förväntas därför bidra till detta genom en positiv inställning och stöttande förhållningssätt gentemot kollegor. I rollen är det viktigt att du är proaktiv, lösningsinriktad samt har förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du har även förmåga att strukturera, organisera och planera din arbetsdag samt lösa problem snabbt och effektivt. Du gillar nya spännande utmaningar och värnar om att bygga goda relationer både internt och externt.

Viktigt för tjänsten är:

- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Flytande i svenska och engelska
- Serviceminded
- Goda kunskaper i office-paketet

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Fatima Bekori via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

HR-partner, HR-konsult, HR-administratör, HR-admin, Tomelilla Visa mindre

Redovisningsekonom till kund i Ystad

Ansök    Feb 22    Adecco Sweden AB    Redovisningsekonom
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu en driven och noggrann redovisningsekonom till vår kund i Ystad. Som Redovisningsekonom kan din vardag komma att variera men till stor del består dina arbetsuppgifter av att stödja ekonomichef i framtagandet och uppföljning av budget och prognos och ansvara för koordinering av redovisning och bokslut. Utöver sedvanligt förekommande arbetsuppgifter tillkommer även hantering av operativt arbete så som leverantör- och kundres... Visa mer
Om tjänsten
Vi på Adecco söker nu en driven och noggrann redovisningsekonom till vår kund i Ystad. Som Redovisningsekonom kan din vardag komma att variera men till stor del består dina arbetsuppgifter av att stödja ekonomichef i framtagandet och uppföljning av budget och prognos och ansvara för koordinering av redovisning och bokslut. Utöver sedvanligt förekommande arbetsuppgifter tillkommer även hantering av operativt arbete så som leverantör- och kundreskontra och fakturering.

Tjänsten som Redovisningsekonom är ett konsultuppdrag med start omgående och löper i ca 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är ordinarie kontorstid, måndag-fredag 08.00-17.00. Du utgår ifrån kontoret i Ystad.

I din roll som Redovisningsekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Intern- och extern rapportering inklusive förklaring och analys av utfall.
- Löpande redovisning och momsrapportering.
- Avstämningar och periodiseringar.
- Månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisning.
- Kontinuerligt förbättringsarbete för att effektivisera processer.
- Förberedning, analys och underhåll av skatteregister och inkomstdeklarationer.
- Framtagning och distribution av finansiella rapporter.
- Inrapportering av moms och arbetsgivaravgifter till Skatteverket.
- Övriga arbetsuppgifter som är vanligt förekommande på en ekonomiavdelning.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att självständigt arbeta med redovisning, dels med det löpande arbetet och dels med bokslut. Du besitter mycket hög kunskap inom ekonomi, och specifikt redovisningskunskap och bokslut. Vidare ser vi att du har god erfarenhet av att arbeta i Officepaketet, särskilt Excel. Har du arbetat i Axapta är det meriterande.

Som person ser vi att du trivs i en drivande roll där du får ta ansvar. Du värderar ett gott samarbete, besitter en god kommunikationsförmåga samt har lätt för att lära dig nya system och arbetsuppgifter. Vidare är du prestigelös, flexibel och brinner för att göra ett bra arbete.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via mail: [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport:
[email protected]

Välkommen med din ansökan!

Accounting | Redovisning | Bokföring | Moms | Skatt | Årsredovisning | Koncernredovisning Visa mindre

Ekonomiassistent till kund i Ystad

Ansök    Mar 3    Adecco Sweden AB    Ekonomiassistent
Om tjänsten Vi söker en Ekonomiassistent till vår kund i Ystad. Som Ekonomiassistent kommer du att arbeta med vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du kommer avlasta redovisningsekonomerna med varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära avstämningar, kontroller, förberedande lönearbete, granskningar och förberedelser. Vid revisioner kan du få assistera och vid bokslut får du delta med exempelvis rapporterin... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker en Ekonomiassistent till vår kund i Ystad. Som Ekonomiassistent kommer du att arbeta med vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Du kommer avlasta redovisningsekonomerna med varierande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna kan exempelvis innebära avstämningar, kontroller, förberedande lönearbete, granskningar och förberedelser. Vid revisioner kan du få assistera och vid bokslut får du delta med exempelvis rapportering. Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på ca 6 månader som ska tillsättas omgående.

I din roll som Ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Kund- och leverantörsreskontra.
- Löpande bokföring.
- Delta i bokslutsarbete.
- Administrativa uppgifter.
- Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter som sker på en ekonomiavdelning.

Om dig

För att trivas i rollen som Ekonomiassistent ser vi att du har ett gediget intresse för ekonomiområdet. Därtill har du en fallenhet för siffror samt ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Som person är du en initiativtagande lagspelare som har en förmåga att samarbeta i en föränderlig miljö. Vidare har du en god kommunikationsförmåga, är kvalitetsmedveten och har en prestigelöshet som driver dig framåt.

Vi söker dig som har en examen inom ekonomi och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter för att vara rätt person för rollen som ekonomiassistent. Vidare tror vi att du som person har ett sinne för detaljer i kombination med en god samarbetsförmåga. Är du även serviceinriktad, prestigelös och tycker om att skapa goda relationer bör du inte tveka med att ansöka. Vi ser gärna att du har god datorvana!

Viktigt för tjänsten är:

- Du har en examen inom ekonomi.
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra och löpande bokföring.
- Meriterande med erfarenhet av lön, moms, bokslutsarbete och avstämningar.
- Van användare av affärssystem.
- Goda kunskaper i svenska och engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
[email protected]

Välkommen med din ansökan!

Ekonomiassistent | Financial Assistant | Ekonomiadministratör Visa mindre

Nätverkstekniker sökes till företag på Österlen

Ansök    Sep 17    Adecco Sweden AB    Nätverkstekniker
Om tjänsten Företaget erbjuder avancerade lösningar för hosting, virtualisering och drifttjänster. Som nätverkstekniker kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på driftavdelningen och ha det övergripande ansvaret att supportera och administrera så att alla miljöer är tillgängliga. Dina arbetstider är vardagar 08:00-17:00. Företaget har sina lokaler ute på Österlen ca 30 min från Ystad. Tjänsten som nätverkstekniker är en direktanställning med s... Visa mer
Om tjänsten
Företaget erbjuder avancerade lösningar för hosting, virtualisering och drifttjänster. Som nätverkstekniker kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på driftavdelningen och ha det övergripande ansvaret att supportera och administrera så att alla miljöer är tillgängliga. Dina arbetstider är vardagar 08:00-17:00. Företaget har sina lokaler ute på Österlen ca 30 min från Ystad. Tjänsten som nätverkstekniker är en direktanställning med start enligt överenskommelse och företaget erbjuder dig en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning. Företaget har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

I din roll som Nätverkstekniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Installera programvaror
- Konfigurera datorer
- Sköta användaradministration
- Service underhåll
- Utveckling
- Support till kund och innemedarbetare

Om dig
Vi söker dig som gärna har erfarenhet från arbete eller hantering av liknande arbetsmoment beskrivna ovan. Har du erfarenhet från telecom eller programmering är det ett extra plus. Det är viktigt att du som söker ser en framtid inom nät och drift då detta är hjärtat i verksamheten och en chans för dig som vill bredda dina befintliga kunskaper inom området att bli ännu bättre.

Här ges du som medarbetare förtroende att kunna ta egna beslut och uppmuntras till initiativtagande. Det är viktigt att du trivs i en självständig arbetssituation då du inte alltid har tydliga ramar och riktlinjer utan behöver driva arbetet framåt. Om du kör fast i en problemlösning är du nyfiken, handlingskraftig och kan på egen hand hitta informationen hur du skall gå tillväga. För att ta sig till jobbet är det ett krav med körkort och tillgång till bil samt att det underlättar om inte pendlingsavståndet är för långt.

Viktigt för tjänsten är:
- Viss erfarenhet som nätverkstekniker eller av liknande arbetsuppgifter
- Trivs att arbeta med ansvar och problemlösning
- Körkort B och tillgång till bil

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi 0736 84 72 82 eller mail: [email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Nätverkstekniker, Lövestad Larmcentral, Drift, IT, Programmering, Karriär, Utveckling, Ystad, Vill jobba inom nätverk, Jobb Skåne, Konfigurering Visa mindre

Studenter till SEB

Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start omgående. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag! Om jobbet Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service... Visa mer
Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start omgående. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!

Om jobbet
Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service.

Som Service Manager kommer du att:
- möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- guida och utbilda i olika digitala tjänster
- vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.

Viktigt för tjänsten är att:
- du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
- du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB  www.sebgroup.com/career

SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Om anställningen hos Adecco
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Om ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas till hösten och vi rekryterar löpande. Bifoga ansökningshandlingar och ansök genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via 0736- 84 72 82 eller [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Trelleborg, Ystad Visa mindre

Studenter till SEB

Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start omgående. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag! Om jobbet Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service... Visa mer
Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start omgående. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!

Om jobbet
Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service.

Som Service Manager kommer du att:
- möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- guida och utbilda i olika digitala tjänster
- vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.

Viktigt för tjänsten är att:
- du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
- du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB  www.sebgroup.com/career

SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Om anställningen hos Adecco
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Om ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas till hösten och vi rekryterar löpande. Bifoga ansökningshandlingar och ansök genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via 0736- 84 72 82 eller [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Trelleborg, Ystad Visa mindre

Nätverkstekniker sökes till företag på Österlen

Ansök    Aug 14    Adecco Sweden AB    Nätverkstekniker
Om tjänsten Företaget erbjuder avancerade lösningar för hosting, virtualisering och drifttjänster. Som nätverkstekniker kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på driftavdelningen och ha det övergripande ansvaret att supportera och administrera så att alla miljöer är tillgängliga. Dina arbetstider är vardagar 08:00-17:00. Företaget har sina lokaler ute på Österlen ca 30 min från Ystad. Tjänsten som nätverkstekniker är en direktanställning med s... Visa mer
Om tjänsten
Företaget erbjuder avancerade lösningar för hosting, virtualisering och drifttjänster. Som nätverkstekniker kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på driftavdelningen och ha det övergripande ansvaret att supportera och administrera så att alla miljöer är tillgängliga. Dina arbetstider är vardagar 08:00-17:00. Företaget har sina lokaler ute på Österlen ca 30 min från Ystad. Tjänsten som nätverkstekniker är en direktanställning med start enligt överenskommelse och företaget erbjuder dig en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning. Företaget har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

I din roll som Nätverkstekniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Installera programvaror
- Konfigurera datorer
- Sköta användaradministration
- Service underhåll
- Utveckling
- Support till kund och innemedarbetare

Om dig
Vi söker dig som gärna har erfarenhet från arbete eller hantering av liknande arbetsmoment beskrivna ovan. Har du erfarenhet från telecom eller programmering är det ett extra plus. Det är viktigt att du som söker ser en framtid inom nät och drift då detta är hjärtat i verksamheten och en chans för dig som vill bredda dina befintliga kunskaper inom området att bli ännu bättre.

Här ges du som medarbetare förtroende att kunna ta egna beslut och uppmuntras till initiativtagande. Det är viktigt att du trivs i en självständig arbetssituation då du inte alltid har tydliga ramar och riktlinjer utan behöver driva arbetet framåt. Om du kör fast i en problemlösning är du nyfiken, handlingskraftig och kan på egen hand hitta informationen hur du skall gå tillväga. För att ta sig till jobbet är det ett krav med körkort och tillgång till bil samt att det underlättar om inte pendlingsavståndet är för långt.

Viktigt för tjänsten är:
- Viss erfarenhet som nätverkstekniker eller av liknande arbetsuppgifter
- Trivs att arbeta med ansvar och problemlösning
- Körkort B och tillgång till bil

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Liridona Brahimi 0736 84 72 82 eller mail: [email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Nätverkstekniker, Lövestad Larmcentral, Drift, IT, Programmering, Karriär, Utveckling, Ystad, Vill jobba inom nätverk, Jobb Skåne, Konfigurering Visa mindre

Studenter till SEB

Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start omgående. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag! Om jobbet Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service... Visa mer
Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start omgående. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!

Om jobbet
Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service.

Som Service Manager kommer du att:
- möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- guida och utbilda i olika digitala tjänster
- vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.

Viktigt för tjänsten är att:
- du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
- du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB  www.sebgroup.com/career

SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Om anställningen hos Adecco
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Om ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas till hösten och vi rekryterar löpande. Bifoga ansökningshandlingar och ansök genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via 0736- 84 72 82 eller [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Trelleborg, Ystad Visa mindre

Studenter till SEB

Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start till hösten. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag! Om jobbet Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en serv... Visa mer
Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst i Ystad/ Trelleborg med start till hösten. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch – Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!

Om jobbet
Du kommer att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Skåne och Blekinge. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service.

Som Service Manager kommer du att:
- möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- guida och utbilda i olika digitala tjänster
- vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är kreativ och vågar testa nya lösningar. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.

Viktigt för tjänsten är att:
- du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
- du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB  www.sebgroup.com/career

SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Om anställningen hos Adecco
Tjänsten som Service Manager är ett konsultuppdrag med start till hösten. Som konsult får du en anställning i Adecco Student AB. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra.

Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.

Om ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas till hösten och vi rekryterar löpande. Bifoga ansökningshandlingar och ansök genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via 0736- 84 72 82 eller [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Trelleborg, Ystad Visa mindre

Arbeta deltid på Storbank i Ystad

Adecco söker kundtjänstrådgivare till en storbank i Skåne!  Är du student eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% ? Har ett stort intresse för bank och finans? Vill du jobba med att ge toppservice och utveckla relationer med kunderna i en dynamisk och spännande bransch? Se hit, vi har tjänsten för dig! Om tjänsten Du kommer att ingå i en studentpool där du arbetar ute på vår kunds bankkontor i Ystad och Trelleborg. Du kommer att arb... Visa mer
Adecco söker kundtjänstrådgivare till en storbank i Skåne!  Är du student eller har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% ? Har ett stort intresse för bank och finans? Vill du jobba med att ge toppservice och utveckla relationer med kunderna i en dynamisk och spännande bransch? Se hit, vi har tjänsten för dig!

Om tjänsten
Du kommer att ingå i en studentpool där du arbetar ute på vår kunds bankkontor i Ystad och Trelleborg. Du kommer att arbeta med att ge råd och service till kunder över disk och ambitionen är att bygga långsiktiga relationer med kunderna. Som kundtjänstrådgivare blir du ansiktet utåt och får ett spännande arbete med ett högt tempo och stora utvecklingsmöjligheter. Om du är ute efter din första erfarenhet inom bank- och finansvärlden är detta en ypperlig möjlighet och du kommer att knyta kontakter för livet! Uppdraget är på deltid vid behov och ett krav för tjänsten är att du är tillgänglig för arbete två vardagar i veckan. För att du ska få rätt förutsättningar i tjänsten kommer du i starten av ditt uppdrag genomgå en interaktiv e-utbildning som tar ca 30 h och därefter 8 dagars utbildning på bankkontor.

Om dig
Vi tror att du är i början av din högskoleutbildning, exempelvis inom ekonomi eller juridik eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och har ett intresse för ekonomi. Din tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt kommer väl till pass, har du dessutom arbetat med service inom bank och finans ser vi det som mycket meriterande. Du har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska. Som person trivs du med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Ditt utpräglade servicetänk och din personliga mognad gör att du kan möta kunderna med den professionalism och höga servicenivå som krävs för jobbet. Är du driven och ambitiös samt är flexibel och anpassningsbar efter kundens behov är detta rätt plats för dig.

Viktigt för tjänsten är:
- att du har ett intresse för ekonomi
- att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% 
- att du är serviceinriktad och uppskattar att möta olika typer av människor

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

För att vara aktuell för tjänsten behöver vi se ett utdrag ur polisens belastningsregister samt kreditupplysning.

Om anställningen
Tjänsten som kundtjänstrådgivare är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Student. Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller av någon annan anledning vill arbeta extra. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet. Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt kollektivavtal.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Liridona Brahimi på telefon 0736847282 eller mail: [email protected]

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Bank, student, extrajobb, finans, ekonomi, Adecco, Skåne, Trelleborg, Ystad, storbank, ekonomijobb Visa mindre

Nätverkstekniker sökes till företag på Österlen

Ansök    Apr 2    Adecco Sweden AB    Nätverkstekniker
Vill du arbeta tillsammans med ett drivet gäng i en ny funktion som nätverkstekniker? Här kommer en chans för dig som vill starta en karriär hos ett företag som satsar på att ligga i framkant! Om tjänsten Företaget erbjuder avancerade lösningar för hosting, virtualisering och drifttjänster. Som nätverkstekniker kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på driftavdelningen och ha det övergripande ansvaret att supportera och administrera så att all... Visa mer
Vill du arbeta tillsammans med ett drivet gäng i en ny funktion som nätverkstekniker? Här kommer en chans för dig som vill starta en karriär hos ett företag som satsar på att ligga i framkant!

Om tjänsten
Företaget erbjuder avancerade lösningar för hosting, virtualisering och drifttjänster. Som nätverkstekniker kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor på driftavdelningen och ha det övergripande ansvaret att supportera och administrera så att alla miljöer är tillgängliga. Dina arbetstider är vardagar 08:00-17:00. Företaget har sina lokaler ute på Österlen ca 30 min från Ystad.  

I din roll som Nätverkstekniker kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
•  Installera programvaror
•  Konfigurera datorer
•  Sköta användaradministration
•  Service underhåll
•  Utveckling
•  Support till kund och innemedarbetare

Vem trivs här?
Vi söker dig som gärna har erfarenhet från arbete eller hantering av liknande arbetsmoment beskrivna ovan. Har du erfarenhet från telecom eller programmering är det ett extra plus. Det är viktigt att du som söker ser en framtid inom nät och drift då detta är hjärtat i verksamheten och en chans för dig som vill bredda dina befintliga kunskaper inom området att bli ännu bättre.

Här ges du som medarbetare förtroende att kunna ta egna beslut och uppmuntras till initiativtagande. Det är viktigt att du trivs i en självständig arbetssituation då du inte alltid har tydliga ramar och riktlinjer utan behöver driva arbetet framåt. Om du kör fast i en problemlösning är du nyfiken, handlingskraftig och kan på egen hand hitta informationen hur du skall gå tillväga. För att ta sig till jobbet är det ett krav med körkort och tillgång till bil samt att det underlättar om inte pendlingsavståndet är för långt.

Viktigt för tjänsten är:
- Viss erfarenhet som nätverkstekniker eller av liknande arbetsuppgifter
- Trivs att arbeta med ansvar och problemlösning
- Körkort B och tillgång till bil

Om anställningen
Företaget har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco.
Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Företaget erbjuder dig:
- En tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning
- Härligt team med mycket kompetens och driv

Om ansökan
Tjänsten har start så snart vi hittat rätt kompetens och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) och ett problemlösningstest (MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sara Höglund 073–6847323

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
[email protected] alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Nätverkstekniker, Lövestad Larmcentral, Drift, IT, Programmering, Karriär, Utveckling, Ystad, Vill jobba inom nätverk, Jobb Skåne, Konfigurering Visa mindre